אוחיון בשטח • "נשחרר את עשרות אלפי האנשים שכבולים לישיבות"

    ישראל אוחיון 3 Comment on אוחיון בשטח • "נשחרר את עשרות אלפי האנשים שכבולים לישיבות"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערת חוק הגיוס ממאנת להסתיים, וכשברקע מתכנסת לה מועצת גדולי ישראל בכדי לתת החלטה האם להעביר קודם את חוק התקציב, ובכך לסמוך על הממשלה שתדאג להעביר את התיקון בחוק הגיוס, במפלגתו של יאיר לפיד לא ממתינים להחלטות.

    יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד המפלגה יחד עם תומכי סיעתו, פתחו אוהל מחאה מול בניין הקריה ומשרד הבטחון בתל אביב, משם הם מבקשים להוציא את העם לרחובות, בקריאה לשוויון בנטל כשבדרך הם לא בוחלים בהחדרת שנאה בבני הנוער הסקרנים.

    אוחיון יואל רזבוזוב

    כתב אתר 'קול חי' ישראל אוחיון יצא לאוהל 'השוויון בנטל' בכדי לשמוע מה מתכננים שם, ופגש בחבורת צעירים לפני גיוס לצה״ל שבאה לשמוע מחברי הכנסת של יש עתיד "למה החרדים מנצלים את המדינה". לא היה ניתן לפספס את הרגע בו ח״כ רזבוזוב מספר שסבא שלו היה רב ברוסיה.

    מה גרם ליו״ר צעירי יש עתיד לומר לכתב אתר קול חי שהוא אוהב אותו אפילו שהוא חרדי? ואיך זה שפעיל צעיר אומר שהוא לא ידע שהחרדים אנשים טובים?



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מה שחוזר כמנטרה אצל החבר'ה מיש עתיד היא הפטרונות המכוערת שלהם עלינו ובכלל על כל דבר: אנחנו נשלב את החרדים, אנחנו דואגים לחרדים הכבולים…
      חבר'ה תנהלו מאבק ענייני מטעמי השנאה שלכם אל תערבו את הפטרונות וההתנשאות המכוערת שלכם!

    2. 1

      הם מאוד מבולבלים החבר'ה האלה- מצד אחד הם אומרים שהם לא רוצים כפייה של כלום ומי שרוצה שילמד. מצד שני- הם טוענים שהחרדים הם אלו שכופים על החרדים לשבת ללמוד תורה- מצד שלישי- הם אומרים שהם רוצים שלא ייכפו על החרדים 'המסכנים' לשבת ללמוד תורה- אם ברצונם להיכלל בתוך הציבור החרדי שזהו הצביון עליו הוא שומר מימים ימימה, ומצד רביעי- כל אחד שיעשה מה שהוא רוצה- אבל העיקר שיתגייס (לא בכפיה, פשוט הוא חייב, אם הוא לא מחונן…)
      בקיצור לא מובנים!! הם בעצם רוצים 'לשחרר' את הציבור החרדי מ'כבלי' המנהיגות והחינוך ללימוד תורה- במטרה שהם ישלטו על הציבור החרדי, ויחליטו שהוא צריך לצאת לעבודה- לצבא…
      גם שפת הגוף- של הח"כ- משדרת חוסר ביטחון מוחלט (הגימגגום ושפת הגוף) או יותר נכון- ביטחון במשהו אחר לגמרי ממה שהוא אומר- מדבר. כלומר- גם הוא מבין שמה שהוא אומר זה שטויות, אבל הוא אומר את זה כי הוא היה מאוד רוצה להאמין בזה, כי הוא מבין שאם לא כן- יש חוקים להם הוא מחוייב- חוקי התורה- וזה לא נעים לא להיות מחוייב להם, לא נוח לו- אז הוא מנסה לשכנע את עצמו בדברים ודיבורים של שטויות כאלו.
      הצעיר ההוא שדיבר- נראה קצת יותר בטוח בעצמו- אבל ג"כ לא ממש, כי גם הוא לא בדיוק מבין לחלוטין את הכל. גם הוא מבין שאין כ"כ בסיס לדברים אותם הוא מדקלם- שדיקלמו בעצם לו מאז קטנות…
      ולא צריך להיות מוחים לשפת גוף ודיבור בשביל זה… רק להתבונן קצת מעבר למה שאומרות המילים עצמן….
      בקיצור- חברה פשוט (או לא כ"כ פשוט) מבולבלים!!!!!
      אם רק יפתחו להם את העיניים….. צריך להתפלל שהקב"ה יפקח להם את העיניים….
      ועוד אם נשים לב- במאהל המחאה הזה- שותפים כל מיני אנטי דת שונים, כל מיני ממורמרים שניסו לנגח (ועדיין) את הציבור החרדי, שבעיניהם מייצגים את הדרך האמיתית והמחייבת, ובינתיים לא כ"כ מצליחים- כנראה הם חושבים שכך הם יצליחו…..